torsdag 19. november 2009

Utfordring fra lillesøster

Jeg har en lillesøster, Silje, som også synes det er veldig gøy med scrapbooking. Nå har vi bestemt oss for å lage utfordringer til hverandre. Vi har to uker på oss, og resultatet skal lastes opp i bloggen. Siljes blogg finner du her.

Min første utfordring var som følger : Lag en LO med et babybilde (av sønnen min). Lo'en skal kunne gå under kategorien White Space, og fargen oransje skal være med. Jeg slet litt med å komme i gang, men det hjalp når jeg fant et brukbart bilde og mønsterark! Det har ellers blitt mest kortlaging i det siste, så det var gøy å lage en LO igjen! Og resultatet ble som følger:







Materialliste:
Ensfarget ark fra Bazzill
Mønsterark fra Bo Bunny
Dragonfly Alphabet fra Quickutz
Blomster, bling og swirl fra Prima
Hjerteanheng fra et gammelt armbånd
Klistremerke (Love) kjøpt i Tallinn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar