mandag 1. februar 2010

Fargerikt minialbum

That's just so cute har hatt besøk av Mona som blant annet viser frem et flott og fargerikt minialbum hun har laget. Jeg ble inspirert, hev meg på konkurransen deres "She's so cute #3", og satte igang med et minialbum med diverse bilder fra 2009. Jeg begynte med å kutte til 13 stk kartongbiter, samt 26 ulike mønsterark i str 15x15 cm. Fikk brukt masse rester!! Jeg limte på mønsterarkene, pusset rundt alle kanter og svertet med blekkputer på alle sidene. Jeg lagde også hull i alle sidene til ringene som holder albumet sammen. Jeg begynte egentlig med noen mindre ringer, men måtte kjøpe noen større noen når albumet begynte å ta form (og bare ble tykkere og tykkere!). Jeg har kost meg masse med dette albumet, og brukt masse farger, bånd, mønsterark, die-cuts, bling og diverse pynt fra en mengde produsenter! Ikke minst har jeg brukt masse rester og masse farger! Siden jeg har laget et album på 12 dobbeltsider blir det litt mye å legge ut bilder av alle sidene, men her kommer et lite utvalg:










5 kommentarer:

  1. Wow - så lekkert dette var! Masse flotte bilder og herlige farger!

    Tusen takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig det ble! Gleder meg til neste gang jeg er på besøk, så jeg får studert det nærmere ;)

    SvarSlett
  3. Æ e imponert :) Klemmers

    SvarSlett
  4. Super dejligt album med masser af farver, skønne materialer og dejlige billeder. Jeg kan godt lide de tykke sider og albummets lidt buttede look. Et rigtigt flot bidrag!!

    SvarSlett
  5. Skikkelig stilig, Stine! Du er jammen meg en god scrapper!! =)

    SvarSlett