fredag 30. april 2010

Jeg har så lyst til å scrappe!

...men det blir ikke i dag desverre. I kveld er det jobbing igjen, men i morgen er det fri (og kanskje litt scrappetid!!). Så jeg får heller legge ved noen bilder av LO'ene jeg lagde for et par uker siden når jeg var på scrappekveld hos Gode Minner sammen med Silje! En veldig koselig kveld, og jeg ble (nesten) ferdig med tre Lo'er!


Bildene på denne LO'en er fra lillebror sin konfirmasjon for snart 2 år siden. Det er mye farger på bildene, så de er litt vanskelig å scrappe. Men det ble til at jeg tok utgangspunkt i trærne rundt, og brukte mønsterark fra Origin-serien til Basic Grey. Det er ikke så mange bilder av oss 5 samlet, så da var det litt gøy å endelig få scrappet disse!

Her har jeg scrappet bilder av Jonathan, som de fleste andre 1-åringer er han veldig glad i å bade!

Dette var den siste LO'en jeg lagde i løpet av scrappekvelden, og jeg vet ikke helt hva jeg syns om den... Men jeg er veldig fornøyd med å få med hele 4 bilder på en LO!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar