lørdag 18. september 2010

Vår lille skatt!

Midt mellom mye jobbing, foreldremøte, styremøte, trening og alt annet som hører hverdag til fikk jeg endelig litt tid til å scrappe! For meg er scrappingen en liten hverdagsflukt som gir meg litt tid til meg selv og som er med på å gi meg litt ekstra energi i hverdagen. Denne gangen har jeg prøvde meg på den aller første utfordringen til Kreative Krumspring som de har kalt "En ny start". Mitt bidrag er en LO med et av de aller første bildene av vår lille skatt!





5 kommentarer:

  1. Nydelig og sart LO av et spesielt øyeblikk! Så koselig at di ville være med på utfordringa vår!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO. Ser du har brukt "stripene" fra Majaarkene. De liker jeg også!.
    Fortsatt god helg

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig!
    Herlig bilde, og flotte farger og oppsett som passer kjempebra til:)

    SvarSlett
  4. Definitivt en vakker LO. Og fargene dine passet så godt til bildet.

    Tusen takk for at du ville være med på vår første utfordring.
    Ønsker deg en fortsatt god søndag og ei flott ny uke. :)

    SvarSlett