torsdag 20. januar 2011

London for leeeenge siden...

...eller i alle fall London i 2005, føles i alle fall lenge siden:-) Jeg har scrappet et bilde av mamma, lillesøster, lillebror og meg i London 2005 - pappa tok vel bildet vil jeg tro! Og jeg fikk jo bare SÅÅ lyst til å dra til London igjen når jeg scrappet dette bildet, London er min absolutte favorittby!! Men det blir vel en tid for helgeturer igjen en eller annen gang! Bildet er scrappet til en utfordring hos Scrappehuset - Vi tar'n! Her har de funnet en LO hos scrapperen Michelle Clement som de har latt seg inspirere av. Og inspirert ble jeg også - og satt meg sporenstreks ned og scrappet denne LO'en! Tusen takk for flott inspirasjon, jeg har latt meg inspirere av oppsettet på LO'en, lag-på-lag stilen og misten på LO'en. Her er mitt bidrag:



8 kommentarer:

  1. Jeg er alltid klar for en London-tur :)

    SvarSlett
  2. Deenne var jo knallflott! Digger at du har latt deg bli inspirert av lag på lag-teknikken fra LOen vi valgte ut! KNALL!
    Takk for at du ble med og "tok'n"
    god helg!

    SvarSlett
  3. Likte så godt at du har valgt farger på pynt og mønsterark ut i fra fargene på bildet. Friskt med innslagene av grønt. :D
    Stilig og flott LO du har laget. :)

    Takk for at du deltar! Ha en riktig god helg! :D

    SvarSlett
  4. Herlig layout med spennende detaljer! Og så er jeg SÅ enig med deg, London er en FET by :D

    SvarSlett
  5. Så fint med de fargene - et helt annerledes fargevalg enn den du "tok". Herlig!!:)
    En flott LO:)

    SvarSlett
  6. denne var virkelig flott! så mange flotte detaljer og et herlig herlig fargevalg....kan godt se du har latt deg inspirere...
    -takk for et flott bidrag

    SvarSlett
  7. Flott layout med masse detaljer!!!

    SvarSlett
  8. Kjempefin LO :) Fargene passer veldig godt til bildet. Om jeg kan pirke på noe, så er det det at jeg ser litt sur ut på bildet ;p

    SvarSlett