onsdag 31. august 2011

Bad Taste LO...

That's just so Cute har besøk av Ruffa, som har laget et fargerikt kurs og en herlig utfordring:

Dere skal lage en LO eller kort (?) som skal ha følgende:
Veldig mønstrert bakgrunn
Mist- og eller maling
Hyssing
Klestag
Stifter og symaskin /sying med EKTE tråd skal og være synlig
Fargene rød, blå, grønn og gul skal være synlig

Jeg kjørte på med godt mot og fant frem den ene fargen etter den andre og tenkte ikke så mye på fargesammensetninger. Jeg er jo veldig glad i farger vanligvis, så det skal en del til før jeg syns det blir for mye farger..men denne LO'en ble visst litt i overkant. Jeg sa til samboeren min at denne LO'en kanskje ble litt i overkant fargerik og han lurte på om det var en "Bad Taste Lo" jeg hadde laget (dog uten å ha sett den først). Men det han deriomot spurte om etter han hadde sett den var om denne LO'en var laget til et av stedene jeg er DT for...noe jeg sa den ikke var. Så da var det visst ikke så farlig! Så muligens ikke mitt beste verk...men gøy var det da!!

Her er i alle fall mitt bidrag til She's So Cute 16:





5 kommentarer:

  1. kjempeflott LO, gøy med masse farger og mønster!! flott magebilde også, jeg har vært skikkelig sløv på å ta magebilder denne gangen.. er nå i uke 30 så er vell på tide å få tatt noen..

    klem Lise

    SvarSlett
  2. Likte veldig godt tittel og tekst på denna :)
    - og den ble hvert fall bedre enn min som ble litt for mye kaos... ;) Men gøy å prøve stilen, da :)

    Ha ei fin uke videre!
    Kjerstin C",)

    SvarSlett
  3. Jeg synes den ble dødskul jeg da. Ikke "bad taste" i det hele tatt. Morsomt bilde og fantastisk scrappet.
    Tusen takk for at du scrapper med oss!!

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  4. Samboeren din kan si akkurat hva han vil denne ble heeeeelt fantastisk kuuul jeg digger den jeg.

    Kos at du ble med å lage en du og ♥

    SvarSlett
  5. Så KUUL og fargesprakende!!!!! :)

    SvarSlett