tirsdag 27. september 2011

Uskyldig som alltid!

Enda en lift fra meg til Scrappehuset sin utfordring "Lift en av oss". Koser meg virkelig med disse liftene, en morsom og inspirerende måte å scrappe på! Her har jeg scrappet et bilde av lillemann da han var ca 11 mnd. Jeg vil tro de fleste barn har sin periode hvor de skal utforske alle mulige tekniske duppeditter, Jonathan har i alle fall vært skrekkelig opptatt av alt han har fått fingrene i av dvd-spiller, pc, fjernkontroller o.l. Her har han så vidt fått fatt på pc'en, uskyldig som alltid selvfølgelig! Her er min lift av Ann Cicilie sin flotte lo:




5 kommentarer:

  1. OIJ!!!
    denne likte jeg knallgodt!
    De fargene var bare så hærlige sammen - min favorittkombinasjon for tiden! HÆRLIG lift av AC!!

    Tusen takk for at du ble med!

    SvarSlett
  2. For noen flotte farger på denne siden. Stilig og lekkert utseendet. Herlig bilde og morsom tittel! :D

    SvarSlett
  3. For noen flotte farger på denne siden. Stilig og lekkert utseendet. Herlig bilde og morsom tittel! :D

    SvarSlett
  4. Denne LO`en din var også flott:) Fine farger til bildet, digger pyntinga og ja, faktisk hele LO`en:)

    SvarSlett
  5. Utrolig fine farger å en speiell kombinasjon da som fungere helt fantastisk til bilde.
    Takk for at du deltar =)

    SvarSlett