fredag 4. november 2011

I tretoppen (DT-bidrag Anma)

Vi er klare med en ny utfordring inne hos Andrine og Marens Landhandleri, Anma Colour Challenge # 3, hvor du skal la deg inspirere av dette bildet:

Du kan bruke alle fargene i bildet, eller velge deg ut noen favoritter! Jeg har laget en LO som DT-bidrag til denne utfordringen. På denne LO'en har jeg scrappet bilde av engelen mamma og pappa alltid har i toppen av juletreet. Gøy å scrappe et litt annet type bilde enn hva jeg vanligvis gjør, og jeg har slått meg løs med farger, glitter og stas ;-)




På denne LO'en har jeg brukt følgende produkter fra Landhandleriet:
MME ark - 12 days of Christmas
Washi tape - Tropisk fruktcocktail, Mt slim
Tyll - Sjokkrosa
Andrines blondepynt
Hattenåler - Lavendel
Rosie Roser - Hvite og Rosa
Cherry blossoms - Rosa
Aster blomster - Sjokkrosa
Dahlia blomster - Sjokkrosa
2tonet blomst - Rosa
Mini metallic roser - Sølv og Rosa
Twine - Rød og hvit
Glitterdots - Sølv
Embellishment / "Button" - Festlig Jul

2 kommentarer: