torsdag 17. november 2011

Juletags

Hos Andrine og Marens Landhandleri fikk vi utfordringen "naturlig jul" - typiske julefarger som rød, grønn og brun. Mitt første bidrag er tre juletags. Jeg har virkelig fått dilla på å lage slike tags, morsomt med et litt annerledes format enn julekortene jeg vanligvis lager, og en grei måte å kunne teste ut litt nye teknikker og bruke opp litt rester på!



 
 
 
 På disse tagsene har jeg brukt følgende produkter fra Landhandleriet:
Embellishments / "Buttons" - Retro Jul
Washi tape - slim
Bokbindertape i Lin - Brun,
Twine - Rød
Nelliker - Lekne Rødhette
Dahlia blomster - Brun
Kraft papir tape
Naturhyssing
Tyll - brun
Mulberry roser - Sommerbryllup

2 kommentarer:

  1. Wow! Disse var helskjønne! Rålekre "buttons" Jeg har laget noen tagger jeg også, det er innmari morsomt! Syns det er litt ålreit å lage ting som går litt fort og hvor man ikke trenger så mye pynt for å "fylle opp" God helg! Klem Kine

    SvarSlett