tirsdag 27. desember 2011

Boy in box :-)

Huff...julestria tok meg og jeg fikk ikke scrappet/blogget hver dag frem til julaften.. Men det var faktisk ikke så veldig langt unna, så jeg tror jeg må si meg fornøyd med det! Lillesnupp på 8 uker er ikke så veldig rutinert enda, så det er jo litt variabelt hvor mye scrappetid det blir i løpet av en dag! Uansett har jeg fått masse fint stæsj i kalenderne mine, og jeg gleder meg til å ta i bruk det som ikke allerede er testet ut!

Mitt aller første DT-bidrag hos That's just so cute er laget til So Cute Sketch 12. Jeg har scrappet et bilde av Jonathan - man kan ha mye moro med en tom pappeske!!




1 kommentar:

  1. Så morsomt bilde! Det er artig å dokumentere slike "enkle" hendelser også :) Likte godt det gule på denne jeg og uglene øverst :)

    Riktig god jul fortsatt

    hilsen Janne-Lise

    SvarSlett