tirsdag 6. desember 2011

Pakkelapper, kalendergaver og DT-bidrag

Jeg har jo som nevnt klart å ordne meg hele tre pakkekalendere i år, alle med scrappestæsj - og jeg storkoser meg! Det ene kalenderbyttet har jeg gjort med Silje. Her valgte jeg å gjøre litt ekstra ut av innpakningen - noe vi også fikk som DT-utfordring hos Andrine og Marens Landhandleri. Ta gjerne turen inn i bloggen til Silje, der får du se bilder både av innholdet i pakkene og diverse kreasjoner laget med innholdet i pakkene.





Jeg har brukt følgende produkter fra Landhandleriet:
 Washi tape- diverse farger og størrelser
 Stofftape av lin, rødrutete, brun og natur
 Kraft tape - Rutet blå
 MagicMonday Mulberry Roser
 MagicMonday Mulberry Nellik
 MagicMonday - Aster og Dahlia Flowers
 Runde bling, rød/rosa
Tyll - brun og rød
 Hattenål, enkel, rødog trippel, hvit
 Authentique: Wonder Petite Squares, rød
Tim Holtz, Idea-ology, Game Pieces
MagicMonday Embellishments, Tradisjon jul og Retro Jul
 Divine Twine, 5m, rød 

Det ble ikke mye scrappetid i går, men et par pakkelapper fikk jeg i alle fall laget. På disse har jeg brukt snøkrystall og noteark fra kalenderen.





I kalenderen i dag fikk jeg fargerike dinosaurer fra Silje, alfabetklistremerker fra Anja og bånd og filthjerte fra Papirdokkene. Jeg har allerede fått scrappet litt i dag, resultatet kommer i morgen!

1 kommentar:

  1. Så flott en kalender du har fått da. Skikkelig stilig!

    SvarSlett